Αγγούρι:Ενυδατώνει το δέρμα, συμβάλλει στην αντιμετώπιση των δερματικών παθήσεων και στην προστασία των αρθρώσεων, στην αποτοξίνωση του ήπατος, στον καθαρισμό των νεφρών.

Αμύγδαλα πικρά (πικραμύγδαλα): Διαθέτουν αντισπασμωδικές ιδιότητες, βοηθούν στις παθήσεις του αναπνευστικού συστήματος.

Βερίκοκα: Ομαλοποιούν τη λειτουργία του εντέρου, τονώνουν τον οργανισμό, βοηθούν στον περιορισμό της νευρικότητας, συμβάλλουν στην αντιμετώπιση της αϋπνίας, απαλύνουν τους μαύρους κύκλους κάτω από τα μάτια.

Γιαούρτι: Μειώνει τον κίνδυνο οστεοπόρωσης, ενισχύει τα φιλικά μικρόβια του εντέρου, προστατεύει από φλεγμονές και έλκη, βοηθάει τη λειτουργία του στομάχου, ενισχύει τη γενικότερη άμυνα του οργανισμού.

Λάχανο: Ενισχύει την άμυνα κατά των καρκινογόνων ουσιών, προστατεύει από τη στεφανιαία νόσο, ομαλοποιεί τη λειτουργία του εντέρου, τονώνει την επιδερμίδα.

Μπρόκολο: Παρέχει αντικαρκινική και καρδιαγγειακή προστασία, αποκαθιστά την οξύτητα του στομάχου, προστατεύει το έντερο, ελαττώνει την αντίσταση στην ινσουλίνη, εμποδίζει την πρόωρη γήρανση του δέρματος.

Ντομάτα: Προστατεύει από την ηλιακή ακτινοβολία, ελαττώνει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών παθήσεων και καρκίνου του προστάτη.

Πιπεριές: Εμποδίζουν τις γενετικές αλλοιώσεις του DNA, ελαττώνουν τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου, αυξάνουν την αιμάτωση και την εφίδρωση, βελτιώνουν την κινητικότητα των αρθρώσεων, «καθαρίζουν» τις αρτηρίες από την LDL-χοληστερόλη, διεγείρουν την παραγωγή ενδορφινών.

Σκόρδο: Ενεργοποιεί τους φυσικούς αμυντικούς μηχανισμούς έναντι ιών και μικροβίων, προλαμβάνει το σχηματισμό θρόμβων, ελαττώνει την αρτηριακή πίεση.

Τσάι: Διατηρεί το δέρμα ελαστικό, ελαττώνει τον κίνδυνο τερηδόνας των δοντιών, επιβραδύνει τη δημιουργία αθηρωματικών πλακών, περιορίζει το οξειδωτικό στρες.

Φράουλες: Εμποδίζουν τη συσσώρευση ελεύθερων ριζών, διεγείρουν την παραγωγή κολλαγόνου, ενισχύουν τα αγγεία.